سرخط خبرها

تصویر شیطان روی پای بازیکن استقلال | صدای تاج هم درآمد

  • کد خبر: ۲۴۶۲۶۶
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
تصویر شیطان روی پای بازیکن استقلال | صدای تاج هم درآمد
پای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به ماجرای تتوی آرمین سهرابیان نیز باز شده و رئیس فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پای مهدی تاج نیز به پرونده تتوی عجیب و غریب بازیکن استقلال به میان آمده است. مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با تعجیب درباره این ماجرا می‌گوید: مگر می‌شود در کشور اسلامی چنین اتفاقی رخ دهد. شکل روی پای این بازیکن مثل شیطان بود. اگر بخواهد در فوتبال ما این مسایل باشد قابل پذیرش نیست. کمیته اخلاق او را احضار کرده و به طور قطع رای هم صادر خواهد کرد. البته باید این بازیکن را صدا بزنند که ببینیم خودش می‌داند چه کرده است. باید بیاید توضیح بدهد که چرا این کار را کرده و انگیزه اش چه بوده است.»

این واکنش درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که گفته می‌شود محرومیت سهرابیان به زودی از سوی کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغ خواهد شد و این بازیکن مورد بازخواست قرار خواهد گرفت. احتمال اینکه سهرابیان از بازی هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان به دلیل رسیدگی به تخلفش محروم شود، کم نیست. البته فدراسیون فوتبال هنوز درباره این موضوع واکنش رسمی نشان نداده است، اما به نظر می‌رسد حضور سهرابیان با این شکل و شمایل در ترکیب استقلال اصلا به صلاح این تیم نباشد، چون سوژه خبرنگاران و عکاسان خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->